SPARRING PARTNERS, s.r.o.

Bc. Jolana Miličičová

Bc. Jolana Miličičová 

Recepční

Bc. Jolana Miličičová

Bc. Jolana Miličičová 

Recepční

životní motto

„Člověk musí bojovat proti tomu zlu, na které právě stačí.“

Kdo jsem?

Jmenuji se Jolana, je mi 24 let a ve Sparringu působím na pozici recepční. Ačkoli se sportu v současné době nevěnuji do takové míry, jak bych si přála, pohyb mě provází už od malička. Intenzivně jsem se sportu začala věnovat zhruba od 8 let, kdy jsem začala s akrobatickým rock and rollem, u kterého jsem zůstala až do svých sedmnácti. Kdo neví, o co se jedná, dá se říct, že je to tanec zkombinovaný s akrobacií. Těchto téměř deset let bylo obdobím, kdy jsem sama sebe asi nejvíce identifikovala jako sportovce. Poté, co jsem s tancem skončila, jsem se dostala ke kruhovým tréninkům, které mi umožnily rozvíjet mé schopnosti úplně jiným směrem. Díky tomu jsem se zúčastnila různých překážkových nebo běžeckých závodů. Získala jsem tím jak poznání, že když člověk chce, dokáže mnohem víc, než si myslel, stejně jako skvělou partu lidí. A to jsou dva aspekty, které mě na sportu jako takovém baví dodneška nejvíce! Kromě sportu také ráda cestuji a čtu. V současnosti se nejvíce ztotožňuji se svým studentským (a snad i jednou profesním) zaměřením antropoložky. Ale to je na jiné povídání :))

 

 

 

Vzdělání:

Po absolvování ekonomického lycea jsem začala studovat na Univerzitě Karlově v Praze, konkrétně na Fakultě humanitních studií. Díky studiu zde jsem měla možnost strávit i několik měsíců na University of Limerick v Irsku. Po absolvování bakalářského studia jsem se rozhodla pokračovat ve studiu na navazujícím magisterském oboru Antropologických studií se specializací v sociální a kulturní antropologii.

 

Proč to dělám?

I když se to nemusí zdát, mezi mým studijním zaměřením a mojí současnou rolí ve Sparringu lze rozeznat určité paralely. Jedním z důvodů, proč jsem se vydala cestou antropologie, je to, že mě naplňuje práce s lidmi. Stejně jako při výzkumech, i na recepci, je mým úkolem při práci s nimi vytvářet příjemnou atmosféru, díky které se budou cítit vítaně a nebudou se muset ostýchat svěřit se se svými dojmy. To pak přispívá jak ke zkvalitnění našich služeb, tak k dosažení lepšího zážitku pro zákazníky. Dojem, jaký utváří recepční, dotváří i reputaci a obraz celé firmy. Jsem tu od toho, aby byl co nejlepší!

ZAJÍMAJÍ VÁS TAKÉ OSTATNÍ moji kolegové se stejnou specializací?